Alla inlägg den 24 mars 2016

Av linn blad - 24 mars 2016 07:39

Ja, i ca 6 veckor har dett pruttat om min lunga. Ja, pruttat! Det är det närmaste beskrivande ordet jag kan komma på. Det liksom bubblar/raspar i den när jag andas. Till slut gick jag till läkaren då i förrgår och hon började småskratta när hon lyssnade på lungan, det lät precis som jag beskrev, den pruttade verkligen. Det lät väldigt tydligt, inget man missar sa hon, då var det ändå under en "bra stund". Hon sa även att hon ALDRIG hört något liknande så hon tog snabbt beslut att skicka mig på lungröntgen. Jag var och röntgade lungorna igår och nu ringde läkaren och sa att röntgenbilderna var helt normala. Det var ju bra tyckte jag, men det tyckte inte riktigt hon. För hon hörde att det inte lät normalt... och tro mig, jag känner det hela tiden, för varje andetag o jag är så trött att jag mår illa av att gå 5 meter. Så nej, normalt är det inte. Hur som helst så skulle hon rådfråga bland annat en lungläkare i eksjö och en kollega om/hur de ska fortsätta utreda min lunga sen ringer hon mig. Så jag o min pruttlunga blir sittande i soffan idag. Uuh

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Halloj! Linn heter jag, gift med Viktor, bor i vetlanda, född 88, har 4 guldklimpar till barn.. Jag gillar att pyssla, teckna, smyckestillverkning, virka/sticka som en liten tant och sjunga. Född o uppvuxen i göteborg. Livet är inte alltid enkelt för mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards