Direktlänk till inlägg 5 februari 2016

Vart fan är han?

Av linn blad - 5 februari 2016 02:15

Jag har väntat i timmar nu, han har inte kommit hit, vart fan är han?
Det är frustrerande när man väntar på någon som borde dykt upp för längesen och timmarna går utan att man sett röken av honom. Jag började bli irriterad för längesen, fattar han inte att jag ligger här och väntar?? Nu börjar jag bli både förbannad och orolig. Kommer han ens komma hit? Har det hänt honom något? Har han glömt mig? Men självklart har det inte hänt honom någonting, det är icke sannolikt. Jag tror tamejfan han skiter i mig om jag ska vara ärlig. Vem fan bryr sig liksom? Kvittar ju helt uppenbart om jag blir liggandes med min värk o mina smärtor VÄNTANDES hela natten. Det rör knappast honom i ryggen. Jag får liksom bara acceptera att jag inte är prio 1 för honom. Han har börjat dra sig undan mig mer och mer nu. Jag har en gnagande oro att någonting är väldigt fel, får känslan av att han börjat missbruka. Det är ju så de säger att man inte kan deala skiten till andra utan att själv börja ta skiten och själv fastna och där börjar problemen. Då har han ju tagit slut på skiten själv och måste gömma sig, för då jävlar har han garanterat de han lyckats blåsa efter sig!
Ja, jag menar, vart är han annars, vår vän John Blund?

Mohahaha.

Idag har jag, manne o jojis vart hos claes o marie o käkat goa hemgjorda hamburgare o fikat på bullar. Jag har haft riktigt trevligt bortsett från att jojis vart riktigt, riktigt jobbig rent ut sagt. Övertrött men vägrat sova, krånglat o vridit runt. Jag är helt slut i armarna.

Imorn får jag besök av jenny! Det ska bli kul det också. Hoppas på att lillfisan har en bättre dag imorgon.

Hoppas jag får somna snart.. Någon som har tips?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linn blad - 24 mars 2016 07:39

Ja, i ca 6 veckor har dett pruttat om min lunga. Ja, pruttat! Det är det närmaste beskrivande ordet jag kan komma på. Det liksom bubblar/raspar i den när jag andas. Till slut gick jag till läkaren då i förrgår och hon började småskratta när hon lyssn...

Av linn blad - 29 februari 2016 15:59

Tiden springer iväg nu. Hade tjejerna förra veckan och igår när de åkte till sin pappa så kändes det ungefär som att de vart här på fika och inte som att de vart här en hel vecka. Saknar dem redan dessutom. Nu har vi piggnat till äntligen efter inf...

Av linn blad - 13 februari 2016 23:45


Idag blev jag klar med lilla kanin. Jag minns inte vart jag hittade mönstret men jag har gjort om det lite ändå. Hur som helst, denna lilla kanin ska nea få. Alice står på tur. Sånt jag gör när jag inte har nåt att göra. ...

Av linn blad - 13 februari 2016 16:57

Herrejävlar vilken vecka. När flickorna kom i söndags var de sjuka, feber och hosta. Alice toppade febern med 41 grader, helt sjukt. Linnea fick åka med pappa hasse för att inhaleras i jönköping en kväll men de gjorde inget. I förrgår morse fick Johl...

Av linn blad - 8 februari 2016 08:25

Linnea har vattkoppor för andra gången i sitt liv, det är visst väldigt ovanligt, på det har hon åkt på nån influensa med hög feber och hosta, det har även Alice gjort. Manne har nåt vajsing med magen och springer på toa ofta. Idag är det lite bättre...

Presentation


Halloj! Linn heter jag, gift med Viktor, bor i vetlanda, född 88, har 4 guldklimpar till barn.. Jag gillar att pyssla, teckna, smyckestillverkning, virka/sticka som en liten tant och sjunga. Född o uppvuxen i göteborg. Livet är inte alltid enkelt för mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards