Alla inlägg den 29 februari 2016

Av linn blad - 29 februari 2016 15:59

Tiden springer iväg nu. Hade tjejerna förra veckan och igår när de åkte till sin pappa så kändes det ungefär som att de vart här på fika och inte som att de vart här en hel vecka. Saknar dem redan dessutom.
Nu har vi piggnat till äntligen efter influensan. Jag har dock nåt som sitter och knastrar/knäpper/raspar i höger lunga men eftersom jag varken har feber, ont eller svårt att andas så antar jag att det är ofarligt och går över av sig självt. Känns irriterande.

Idag är det vår i luften. Bakade kakor i förmiddags och sen gick vi ut och lekte i trädgården. Ska strax fixa lite middag och sen stoppa lillan i badet tror jag.

Presentation


Halloj! Linn heter jag, gift med Viktor, bor i vetlanda, född 88, har 4 guldklimpar till barn.. Jag gillar att pyssla, teckna, smyckestillverkning, virka/sticka som en liten tant och sjunga. Född o uppvuxen i göteborg. Livet är inte alltid enkelt för mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards