Alla inlägg den 8 februari 2016

Av linn blad - 8 februari 2016 08:25

Linnea har vattkoppor för andra gången i sitt liv, det är visst väldigt ovanligt, på det har hon åkt på nån influensa med hög feber och hosta, det har även Alice gjort. Manne har nåt vajsing med magen och springer på toa ofta. Idag är det lite bättre men det är fortfarande raketbränsle. Jag tror inte det är magsjuka, han har nämligen varit sur i magen ett par veckor så jag börjar fundera över om det kan vara lite laktos- eller glutenintolerans. Jojis har ont i munnen och kämpar för att hålla ögonen öppna. Trots att tjejerna är sjuka så hjälper dom mig. De tar med sig manne upp och leker lite nu när jojis sover, håller henne medan jag hjälper manne på toaletten eller fixar flaska/käk. Tålamod och hjärtan av guld.
Jag är så stolt över mina barn. Detta ska uppmuntras med lite glass senare tror jag!

Presentation


Halloj! Linn heter jag, gift med Viktor, bor i vetlanda, född 88, har 4 guldklimpar till barn.. Jag gillar att pyssla, teckna, smyckestillverkning, virka/sticka som en liten tant och sjunga. Född o uppvuxen i göteborg. Livet är inte alltid enkelt för mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards