Alla inlägg den 4 november 2015

Av linn blad - 4 november 2015 18:41

Det slår fan aldrig fel. Länge har jag sagt till viktor att vart man än har ont eller vad man än har för problem så nämner läkaren Alvedon. Det är den heliga tabletten som löser alla dina bekymmer. Är dina bekymmer riktigt illa så kan man få ta två alvedon och i allra värsta fall även en naproxen. "Två alvedon och en naproxen" hit och "två alvedon och en naproxen dit". Som Isa skrev "ta två alvedon så är du garanterat smärtlindrad!".
Som ingen förmodligen lyckats undgå att höra så har jag förbannat jävla ont i mitt knä, som det enligt slätröntgen inte är något fel på. Läkaren tjatar om sjukgymnasten, vad nu han kan göra åt saken. Det knastrar, låser sig, skär, ilar, hugger, spränger och är svullet, något är ju fel. Tills vidare är jag ordinerad *trumvirvel* "alvedon och naproxen"! Yeeey! Nu kommer jag bli smärtfri! Inte ens mina dolcontin eller morfin alternova hjälper mot detta skitknä så självklart, det funkar nog med alvedon!
Suck. Tog även upp mina migränproblem runt roliga veckan varje månad och då tyckte hon det var görbra, då kunde jag ju ta alvedon och naproxen mot det också! Så bra!

Men jag är inte bitter..

Presentation


Halloj! Linn heter jag, gift med Viktor, bor i vetlanda, född 88, har 4 guldklimpar till barn.. Jag gillar att pyssla, teckna, smyckestillverkning, virka/sticka som en liten tant och sjunga. Född o uppvuxen i göteborg. Livet är inte alltid enkelt för mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards