Alla inlägg den 15 november 2015

Av linn blad - 15 november 2015 00:44

ja jag helt sonika av att dra själva poängen med föregående inläggs rubrik. Ni ser, jag är SENIL!

Jo.. Det är lördag kväll. Förr festade jag järnet och hade fullt upp på lördagarna. Nu spenderar jag lördagskvällen i soffan och virkar hahaha :-)

Där var tantvarningen hahaha

Av linn blad - 15 november 2015 00:35

I morgon (senare idag) fyller Alice år. Ungen fyller 8?! Det känns som det var någon månad sedan hon föddes, haha!
Det var en snabb förlossning men det blev lite kruxigt när väl skulle ut på slutet där. Mina värkar avtog och både min och hennes puls blev långsammare och långsammare så till slut klippte de upp mig (japp!) och en jätteglad skåningtant la sig över mitt bröst och nästan som rullade över min mage för att liksom hjälpa till att trycka ut henne genom södra entrén. Allt gick bra och 15/11 klockan 20:14 kom hon ut, naken, blöt och förbannad! Den glada skånskan gav henne genast smeknamnet "Godisloppan".
En litenliten bebisflicka, 2800 gram lätt och 49 cm lång, helt underbar, älskade unge!
Ja så imorgon (senare idag) fyller min stora lilla godisloppa 8 år. Jag var 19 när hon kom till världen, nu är jag 21. Ja visst är det märkligt!? Lustigt det där, hon har blivit stor - men jag har inte blivit äldre?!
Egentligen skulle vi ha lite kalas med tårta och presenter imorn, men de stora tjejernas pappa ville ha dem redan kl 10 för att det kommer en frisör och klipper dem.

Imorgon ska jag ut till Rie och rida igen, ser verkligen fram emot det! :-)



Presentation


Halloj! Linn heter jag, gift med Viktor, bor i vetlanda, född 88, har 4 guldklimpar till barn.. Jag gillar att pyssla, teckna, smyckestillverkning, virka/sticka som en liten tant och sjunga. Född o uppvuxen i göteborg. Livet är inte alltid enkelt för mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards