Alla inlägg den 6 november 2015

Av linn blad - 6 november 2015 23:36

Skulle just hoppa i säng men det tyckte absolut inte Jojis. Hon tittade på mig med stora ögon och ett soligt leende och började lyckligt vifta med armar och ben. Trots en flaska ersättning så vill hon inte somna om. Nej hon ska knöla runt och till varje pris försöka vända sig på mage alternativt sätta sig upp. Så jag gick upp igen och satte mig i soffan. Tänkte blogga bort tiden i väntan på att hon ska ge upp och somna om så att jag kan få gå och lägga mig. Visst kan jag gå och lägga mig redan nu men då blir det ett jävla krånglande i och ur sängen för att tex stoppa i nappen och lägga henne på sin kudde igen. Plus att det varje gång då skramlar och lever hel jävel om mitt kedjetäcke. Det är dessutom som ett helt träningspass att lägga sig och dra på sig täcket haha.
Nu verkar det tyst inne i sovrummet. Ska nog strax testa att gå in och lägga mig. Jag och min huvudvärk. Jag är så sjukt trött.
Manne har fått en ny sömnmedicin. Ett tillskott av ett kroppseget sömnhormon som heter melatonin. Sååå mycket snällare mot kroppen än theralen. Jag hatar att behöva ge min lilla grabb sömnmedicin och jag var väldigt emot det från början. Men som hans läkare sa, han far mer illa av att aldrig få sova ordentligt, då kan han inte utvecklas som han ska och han tappar aptiten och är ledsen osv. Han har problem med sömnen och vi måste hjälpa honom så gott vi kan. Undrar hur många som dömmer ut mig nu!

Nu ska jag försöka smyga in o lägga mig! Natti!

Presentation


Halloj! Linn heter jag, gift med Viktor, bor i vetlanda, född 88, har 4 guldklimpar till barn.. Jag gillar att pyssla, teckna, smyckestillverkning, virka/sticka som en liten tant och sjunga. Född o uppvuxen i göteborg. Livet är inte alltid enkelt för mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards