Alla inlägg den 21 januari 2016

Av linn blad - 21 januari 2016 18:59

Ja idag fick hasse neas provsvar. Det fanns ingenting i ryggmärgsvätskan som tyder på någon form av infektion. Inte heller spår efter nån utläkt borreliainfektion (antikroppar). Ingenting.
Det betyder att läger är precis likadant, ingen vet någonting. Så vad händer nu? Jo vi ska vänta. Nu ska vi vänta på att det går över. Japp.

De ringer tillbaks om två veckor för att fråga om det gått över, om det inte har gjort det så "kanske de kollar hjärnan". Men bara kanske.

Jag tror jag smäller av. Men min kloka far smsade en länk till mig om halvsidig ansiktsförlamning och där stod att samma virus som ger vattkoppor och bältros, även i sällsynta fall kan orsaka halvsidig ansiktsförlamning. Och det går vattkoppor på mannes dagis.
Och jag tänker då fan inte vänta några två veckor heller så jag tänker ringa dem imorn. Jag är orolig för fan.

Presentation


Halloj! Linn heter jag, gift med Viktor, bor i vetlanda, född 88, har 4 guldklimpar till barn.. Jag gillar att pyssla, teckna, smyckestillverkning, virka/sticka som en liten tant och sjunga. Född o uppvuxen i göteborg. Livet är inte alltid enkelt för mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards