Alla inlägg den 30 januari 2016

Av linn blad - 30 januari 2016 20:48

Det kan bli så nu. Nu kan både jag, viktor, barnen och alla som är på besök faktiskt gå in i väggen här hos oss. För där det var öppet förr, där finns nu en vägg! Haha.
Det blev ingen inbyggd hylla och allt vad vi nu funderade på. Det var liksom enklast och smidigast att bara sätta upp gipsskivorna från vardagsrumshållet också. Så nu har vi en fullt fungerande vägg, äntligen färdigbyggd. Inga fler tvärgående reglar att ställa skit på och absolut inget jäkla lakan uppsatt på sniskan vid jojis säng. Nej nu kan man sitta i soffan och prata utan att viska, man kan titta på tv och man kan tända i taket och sitta och rita eller virka eller plugga körkortsteori utan att störa nån haha. Ser inte alls lika stökigt och slahasigt ut heller. Så nu sover lillan, mannegrisen somnade i soffan och det har även linnea gjort nu. Bara Alice o vi som är vakna. Det måste vart jobbigt att äta lördagsgodis!

Presentation


Halloj! Linn heter jag, gift med Viktor, bor i vetlanda, född 88, har 4 guldklimpar till barn.. Jag gillar att pyssla, teckna, smyckestillverkning, virka/sticka som en liten tant och sjunga. Född o uppvuxen i göteborg. Livet är inte alltid enkelt för mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards